چگونه می توانیم از خدمات پشتیبانی تلفنی استفاده کنیم؟
شماره تماس مستقیم واحد پشتیبانی 361055-051 میباشد
چنانچه با شماره تماس 36105-051 تماس گرفتید، برای ارتباط با واحد پشتیبانی 2 مرتبه داخلی 2 را وارد نمایید.
حال در این مرحله برای ارتباط گرفتن با واحد پشتیبانی، شماره همراهی که خریدتان را ثبت کردید (همراه با صفر و به صورت عدد یازده رقمی) وارد نمایید و در انتها علامت # را شماره گیری کنید
اطلاعات وارد شده بررسی شده و در صورتی که خدمات پشتیبانی شما منقضی نشده باشد، شما با اپراتور های واحد پشتیبانی ارتباط خواهید گرفت.
اگر چند بسته نرم افزاری خریده باشم باید به ازای هر بسته به تفکیک هزینه پشتیبانی پرداخت کنم؟
خیر؛ شما هزینه پشتیبانی رو بابت حساب کاریتان پرداخت میکنید. در صورتی که با آن حساب کاربری چند نرم افزار خریداری کرده باشید شما با خرید یکی از بسته های پشتیبانی میتوانید بابت تمامی نرم افزارهایی که خریداری نمودید خدمات پشتیبانی تلفنی را دریافت کنید.
اگر پشتیبانی را تمدید نکنم نمیتوانم نرم افزار خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنم؟
خیر؛ چنانچه پشتیبانی حساب کاربریتان به اتمام برسد همچنان شما میتوانید نرم افزار هایتان را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.
در صورت عدم تمدید پشتیبانی، هیچ گونه خدمات پشتیبانی را نخواهم داشت؟
خیر؛ شما میتوانید سوالات خود را در تلگرام و واتس آپ به شماره تلفن 09150049884 یا در چت آنلاین سایت مطرح کنید. شما هزینه تمدید را بابت دریافت خدمات پشتیبانی تلفنی پرداخت میکنید و با پشتیبانی تلفنی میتوانید در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنید.
اگر با دو شماره همراه متفاوت دو حساب کاربری ایجاد کرده باشم و با هریک خریدهای مجزا انجام داده باشم، میتوانم هزینه یک تمدید را برای حساب کاربری هایم پرداخت کنم؟
خیر؛ چون تمدید پشتیبانی بر روی هر حساب کاربری انجام میشود میبایست بابت هر حساب کاربری بسته ی پشتیبانی تهیه کرد.
اگر شماره همراهی که خریدم را ثبت کردم فراموش کرده باشم چگونه میتوانم با واحد پشتیبانی ارتباط بگیرم؟
درصورتی که شماره همراهی که خریدتان را ثبت نموده اید به خاطر نداشتید با شماره 36105-051 داخلی 1 تماس حاصل نمایید.
تمدید پشتیبانی