با نصب و بروزسانی نسخه ها جدید نرم افزار ممکن است، در برخی از چاپ های برنامه تداخل ایجاد گردد، برای حل این مشکل کافیست به شکل زیر عمل نمایید:
1- از برنامه خارج شوید.
2- وارد مسیری که برنامه را نصب کرده اید شوید.
3- به پوشه Prints مراجعه نمایید.
- مسیر پیش فرض برای نرم افزار چاپ چک : X:\Program Files\ORASH Co\Cheque Print\Prints
- مسیر پیش فرض برای نرم افزار چک و بانک : X:\Program Files\ORASH Co\Cheque & Bank\Prints
4- فایل Reciept_FR.fr3 را حذف کنید.
5- برنامه را مجدد اجرا نمایید.
پس از اجرا مجدد، برنامه به صورت هوشمند فایل حذف شده را بازسازی کرده و مشکل حل خواهد شد.